Art2Ride passar verkligen alla

Älskar att se dessa små hästar jobba. Längtar till att jag får skaffa mig en egen shettis.
 
 
Jag har förresten glömt att skriva om min egen upplevelse som "tränare" när jag hjälpte en tjej i sundsvall med sin häst. Det var jätteroligt, jag älskade att få prata med någon med samma fokus som jag har och det var kul att jag faktiskt kunde hjälpa till så att de kom ytterligare ett litet steg på vägen. Håller ju även lektioner för en av Musses medryttare vilket jag också tycker är jättekul det är så nyttigt att tvingas reflektera över varför och hur man gör saker. Hon är i princip en total nybörjare så då är det jätteviktigt att jag inte missar någon bit påvägen när jag förklarar något. Men det är så kul att se hur hon utvecklas:) Jag hoppas att hon vill fortsätta rida hos mig länge.

Kommentera här: